+48 698 681 942

sklep@skateflash.com.pl

Mrowino ul. Krańcowa 10, 62-090

Darmowa dostawa

Wysyłka w 24h

14 dni na zwrot

Na nas zawsze możesz liczyć

Serwis centralny

NTT System S.A. – Serwis Centralny

ul. Trakt Brzeski 89 Zakręt. 05-077 Warszawa – Wesoła.

reklamacje-skateflash@ntt.pl

Wzór zgłoszenia reklamacyjnego

Poniżej informacje wymagane do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.

 

  1. Model hulajnogi / roweru / motoru
  2. Numer seryjny
  3. Data zakupu (załączony skan/zdjęcie)
  4. Opis zgłaszanej usterki
  5. Dane adresowe:

       – Imię Nazwisko/Nazwa Firmy

       – Adres odbioru (wraz z kodem)

       – Telefon kontaktowy dla kuriera

  1. Czy reklamujący posiada oryginalne opakowanie?
  2. Jeżeli nie to konieczne jest przesłanie wymiarów i wagi przesyłki

Uwagi:

Odbiór urządzenia od reklamującego nastąpi w przeciągu dwóch dni roboczych od przesłania kompletnych informacji pozwalających na realizację zgłoszenia.

Serwis lokalny

ROWERY ELEKTRYCZNE DEJER
ul. Jana Sobieskiego 6
78-100 Kołobrzeg
Tel. 604 506 504

BOREX ENERGY POJAZDY ELEKTRYCZNE IGOR BORKIEWICZ
ul. Rzgowska 163
93-311 Łódź
Tel. 512 249 735

TECHNO-SPEED
ul. Urwisko 10
02-776 Warszawa
Tel. 507 590 438

SILNE ROWERY
oś. Kombatantów 8
31-630 Kraków
Tel. 602 449 501, 604 066 216

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (firma).

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

zamknij